Det finns en särskild plats i helvetet...

och den platsen verkar även vara ämnad för grymma barn. Jag blir gaalen. Hur ska man få dessa unga tjejer att fatta att man blir starkare, snyggare och bättre av att hjälpa andra...att man blir snyggare av att peppa andra och att man når längre om man samarbetar. Jag är så nyfiken på att höra deras tankar kring vad som gör världen bättre med det som de håller på med på skolan mot andra tjejer. Vilken funktion fyller det, och hur ska man få det på ett annorlunda sätt?
Man behöver inte älska alla. Men man behöver inte göra livet surt för någon annan. Det kan man aldrig vinna på. Man blir bitter i hjärtat och hur mycket kraft tar inte det att vara en bitter person?
Jag kommer göra mega fel..jag kommer tänka megadumt..men kanske kanske blir jag klokare efter idag. Jag hoppas på det. Jag önskar det. Vad som helst, bara de slutar upp med detta destruktiva beteende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0