Hemskaste tanken i världen...

...är för mig att inte få vara med och se mina barn växa upp....För en i min närhet är det ett faktum. Hon har en obotlig cancer och endast ett mirakel kan rädda henne nu. Det svider i mitt hjärta när jag tänker på ilskan man ska känna för att man inte kommer få möjlighet att vara med och se sitt barn bli vuxen. Att man inte kommer få vara med på den första skoldagen..se henne cykla...tårarna bara rinner när jag tänker på hur det skulle vara..och hur det är för fina familjen. Blotta tanken på att finaste maken inte skulle finnas vid min sida ger mig kalla kårar. Å att få se den man älskar lida och tyna bort av en ilsken sjukdom och inget kunna göra.....
Å vad jag önskar att det var något jag kunde göra för att lätta er börda...
...
Tack för mina fina barn, tack för min fina make, mamma, bror o syskon..för mina underbara släktingar och fina vänner....Tack för att de flesta faktiskt är friska och hoppas att de får leva länge och lyckligt..och snälla snälla...vem det är nu man ska tacka och be till....låt A-K bli frisk...eller lindra hennes plågor och ge hennes fina lilla familj kraft att orka och ta sig vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0