ZZZZZZzzzzzzzzZZZZZ...

En intensiv jobbvecka med flera aptidiga morgnar (för visst är det aptidigt när klockan ringer strax efter 04?) så har jag sovit som en Znarkande spädgris hela natten..så skönt..så välbehövligt..även om jag blev lite förargad när finaste maken väckte mig för att jag snarkade alldeles jättehögt...riktigt charmig kan jag vara när jag är aptrött!
...
En skön dag har det varit..även om jag fortfarande känner att min lathet som jag hade tänkt utöva idag lyste med sin frånvaro...för nog har jag städat, tvättat, handlat, lagat mat..ändå..Men nu när det är kväll så tänker jag inget annat göra än lata mig plenty much!
...
I veckan blir det inga superlånga dagar på jobbet och så kommer bästa mamman på tisdag, och bästa stora lillasyster på torsdag. Längtar! Jag har världens finaste syster! Jag är så stolt över henne! Klok, stolt och fantastisk! Hoppas vi hinner iväg på bio eller annat kul när hon kommer! Om inte annat så ska hon iaf få köpa sin födelsedagspresent här i stan, eller på nätet..bara jag får vara med och godkänna priset och varan först!
...
Ha det gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0