Söndags tankar...

Helgen är snart förbi...passar på att njuta helt och fullt! Avnjutit frukost med fina skatter...promenerat i solsken med maxi och hund....Gröt på plattan och när den landat i magen ska jag plocka hela min flock och promenera till familjen L på Bäst! Kaffe är alltid godare när man har sällskap!
När solen skiner så här så längtar jag HEM..
Jag längtar till att sitta vid sjökanten och grilla och se när ungarna pimplar! Kanske få förmånen att plocka av en liten abbis från kroken!
Nästa helg då åker vi upp. Jag och bröderna bus blir kvar hela sportlovet! Längtar längtar massor!
Men nu njuter jag där jag står! Luleå är faktiskt helt OK!
Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0