Day 23 – Something that makes you feel better

Jag är nog en ganska "lättroad" person och det är mycket som får mig att må bra om jag är lite down!
  • Att rensa och sortera älskar jag! Då blir man genast lättare i sinnet och det är så himla konkret, man ser skillnad på en gång!
  • Att ge bort saker som jag inte längre använder till bättre behövande gillar jag också och mår jag mycket bättre av! Ni vet, när man far med påsar med kläder till de hemlösa osv
  • Att promenera långt och länge med mina hundar i skogen
  • Att få ett vykort av en kompis, ett härligt sms eller mejl
  • En riktigt galen tjejfest!
  • Att få oväntat besök
  • Att basta med goda vänner...eller maken för den delen
  • När ungarna skrattar så de kiknar..
  • Att titta på mina fina barn både vakna och sovande
  • Att höra på killarnas härliga resonemang
  • Att vara i stugan
  • Gå på bio
  • Att hjälpa barn och familjer att må bättre
  • Laga god mat till vänner och familj och äta tillsammans
  • Att träna och instruera
  • Massage..och beröring i allmänhet!
  • Maken....han har förmågan att göra den sämsta dagen lite bättre bara genom att finnas vid min sida och härda ut med mig!
Det var några saker...finns fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0