Day 28 – Something that you miss

Ja...ämnet passar mig ypperligt i dessa dagar av nostalgi som jag varit i under denna julledighet...Jag saknar jularna med hela min pappas familj i gillestugan i den lilla byn i tornedalen...
...
..
Jag saknar julgransplundringen med brorsan hos fammo och faffa...
..
..
Jag saknar fammos färska matbröd...och varm oboy ur gröna prickiga koppar efter skolan...
..
..
Jag saknar kusinhäng året om...med fina U, M, J och brorsan...
..
..
Jag saknar att tälta och hitta på olika saker med fina kusin J...
..
..
Jag saknar farfar..det är ont om gubbar som dig nu för tiden...
..
..
Jag saknar pappa...å vad det finns saker som jag önskar att du skulle fått vara med om..
...
...
Jag saknar resor med bara maken..till utlandet, till storstäder, till stugan, till fjällen...
..
...
Även om det är mycket jag saknar, så är jag så otroligt glad över allt jag har fått vara med om genom åren! Bara minnena gör en glad och varm! Jag ser fram emot en ny sådan kavalkad om 10 år med massor av bilder på härliga upplevelser och minnen som jag gärna skulle vilja vara med om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0