Snöig söndag...

När jag som vanligt checkade av ansiktsboken i morse stod på mångas status att läsa att det var "inneväder! idag. Jag tittade på termometern...-10. Det är väl inte inneväder?? Lite snö är väl inte dödande? Hopp i kläderna och ut med hundarna som idag var 3 till antalet då vi varit hundvakt till unghundens bästa vän U. Fick sällskap av fina A-K och det blev en skön promenad med lite plumsande. 1,5 h var vi ute. Jag hade velat vara ute längre, men var tvungen att gå hem och hämta plånkan för att kunna gå till coop och köpa kalaspresent till midis kompis som fyllt 5. Barnkalas för midi idag. Pappa lämnade honom där och hämtade honom 2 timmar senare och det gick ypperligt bra! Härligt! (och läskigt! Tänk hur stora barn vi börjar ha...)
...
Vi fick besök av lilla nya N med fina föräldrarna JJ och S-K. De är så himla mysiga de små liven! Men jag är så himla nöjd med mina tre killar. Att få låna någon annans skatt en liten stund..nosa på dem och bära dem lite är helt underbart! Tur att våra vänner inte är lika nöjda med antalet barn som vi är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0