Energijakt...

är jag på just nu. Jag är en trött mamma utan kraft alls känns det som. Igår tänkte jag att jag gör som Forrest Gump och bara springa och springa tills jag en dag kommer på att jag sprungit färdigt. Fast jag gick förstås, med hundarna som sällskap. Å när jag gick där för mig själv i min egen lilla värld och mina typiska trötthetstårar som bara rann och rann så hinner man tänka så knäppa tankar som undra vad de som möter mig tänker när jag går här och tröttbölar som en unge? Varför är man så vansinnig så man tänker på hur andra ska känna sig av att möta mig som bara är trött och egentligen inte ledsen.
...
Idag känner jag mig ännu energilös, men friare. Tröttårar har den effekten. Det är som att bägaren behöver rinna över innan det blir bra. Nu har den ju det! Så nu blir det snart som vanligt! Jag har försökt att ladda batterierna med en film (romantisk komedi) Skrattade högt och gott! Jag har försökt sova länge och inga ompalompier har anlänt i natt tack gode Gud för det! Jag har tagit det coooolt med min familj...shoppat lite....men ändå har inte energin anlänt. I kväll ska jag bege mig på tjejfest och kolla om energin finns i botten på en ölflaska...eller i ett skratt som man glömt någonstans. Hjälper inte det, då behöver jag hjälp att leta!
...
Känner redan att jag har mer energi efter att jag skrivit inlägget. Bloggen har den effekten på mig! Vad ska jag då hitta på att göra? Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0