Dag 19: Här bor jag

Jag hoppas att jag har en liten plats i mångas hjärtan..för det är i allafall där jag VILL bo!

Jag vet i allafall att det är MÅNGA som bor i mitt hjärta och jag hoppas att de vet om att de gör det!

För många år sedan brukade jag säga: I mitt hjärta sitter vi tillsammans i en röd gossig soffa och äter jordgubbar. I mitt hjärta är vi alltid tillsammans. Å så är det för mig. Det finns så många otroliga och fantastiska personer som jag blir varm och glad av att tänka på. Jag är tacksam över att de passerat min livsstig! Sen är jag nog lite snål, för har jag en gång lagt in någon i mitt hjärta så kan jag inte stänga ut dem....Så sorry gott folk..jag vet att det är trångt, men som makens mommo alltid sa: Kyrkan är aldrig så full att inte prästen ryms in..och prästen, han kommer väl inte förrän man ligger för döden. Jag hoppas att det blir ännu trängre där i hjärtat, att det blir fler rum och fler fantastiska möten..och att alla ni som redan är där har det gott och trevligt och skrattar mycket!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0