Du ska inte tro det blir sommar....

..ifall inte nån sätter fart..osv...osv..
Det är något speciellt med skolavslutningar. Sådär så det bara svämmar över av känslor i hjärtat och man inte kan hålla bort tårarna. Jag har förberett maxi på att det jag kommer att böla. Att jag inte är ledsen, utan glad och stolt, men att jag mest troligt kommer att böla. Att det bara är för honom att vänja sig, hans mamma är den modellen....
Till skolavslutningen är det knytkalas med fika. Var egentligen inte ett dugg sugen på att starta ugnen idag..men Maxi ville verkligen ha bullar med sig till skolan. Jaha ja...jag har fixat bullar...den modellen är hans mamma...Fast han fick vara med och lägga ut alla bullformarna, man kan ju inte låta ungen titta på TV när det är han som vill ha bullar! Man kan ju inte curla hur mycket som helst...
...
Den blomstertid nu kommer...redan i morgon. Bäst att jag går och stryker lite kläder till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0