Donation och kusinhäng!

Idag har solen verkligen värmt oss frusna norrlänningar...inspirerad av ljuset och värmen så tog jag mig till blodcentralen och donerade några deciliter. Jag har varit blodgivare i snart 10 år och jag väntar ännu på när jag ska kunna se på när de sticker i armen. Anledningen till att jag tog steget var givetvis för att jag är en frisk person som KAN ge blod men också för att bota min fobi mot nålar och blod. Från början kallsvettades jag.....nu känner jag mig trygg med att de sticker så länge jag inte behöver titta..så jag tittar på allt annat...Men en dag då! Huvudsaken är ändock att jag fyller blodbanken med mitt "typiskt" finska blod!
...
Jag fick samtal idag som fick mig aningens konfunderad om framtiden. Båda var erbjudanden om spännande saker som båda finns i mina drömmar om framtiden. Jag kommer få veta mer om "båda benen" inom den närmaste framtiden. Det finns allt i detta..spänning och glädje..nyfikenhet och hårt arbete!
...
På eftermiddagen fick jag sällskap av fina kusin J med hennes underbara ungar. Jag är så glad över att vi bor i närheten av varandra! Man blir glad i ditt sällskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0