Fartvind i tiden..redan torsdag -HJÄLP!

hej och hå..luden tå vad tiden går!
..
Jag har flera saker som jag lagt åt sidan och tänkt, vad tusan, det där kan jag göra sen....och sedan har tiden gått och nu inser jag att fasen...det borde vart gjort igår! Men, nu har jag tagit tag i det så snart är det fixat. Med lite hjälp då. För jag är en obotligt oteknisk person. Jag har grymma mentala blockeringar vad gäller mina datorkunskaper!
...
Idag har jag haft ett fantastiskt möte, med en underbar kvinna. Å fått ytterligare erfarenheter av hur fantastiskt verktyg det coachande förhållningssättet är! Vilken resa jag har förmånen att vara med på! Tack fina fina G för att du låter mig lära mig!
...
Annars laddar jag för min stora utmaning i helgen. Den att lära mig att åka slalom! Jag tror att hela jag försöker förtränga faktum genom att tänka på all god mat som jag ska äta under helgen....När jag cyklade in till jobbet kunde jag bara tänka på kycklingspett och sötsur sås...minipajer och vaniljpannacotta!
...
Nej...nu jobba sig lite till. Sen blir det träning och förhoppningsvis hockey! Väntar på att vännen E ska höra av sig om det! Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0