Mossig måndag...

Kan man säga så? Ger jag mig själv tillåtelse att ha en mossig måndag? ;) Ja! Det gör jag! Det handlar ju om definitionen av mossig! Jag har nog också haft en hyfsat lat måndag, men ändå fått saker gjorda. Nöjd.
...
Idag har jag ÄNTLIGEN fått min nya fina ring som beställdes på alla hjärtans dag. Har känt mig så naken efter incidenten som har förvandlat min fingerled på vänster ringfinger till något annat än vad det var tidigare....Sned och ful..men den nya ringen som jag egentligen tänkte ha på högerhanden passar fint över den stora knöliga leden så nu har jag en ny ring. Maken har sin rätta ring på ringfingret..och nya ringen på tummen...Efva Attling är toppen som gör ringar som passar båda. Å tur att min bättre hälft tyckte lika mycket om modellen som jag!
...
Igår monterade maken upp bordet som jag köpt på blocket för tvåhundra kronor. Vi lämnade in det på lackering och nu är det svart och snyggt! Nu återstår bara att spraya pinnstolar som bästa mamman köpt till oss. Sedan är det bara att bjuda på fika på födelsedagen som är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0