Fredagsfniss...

..har jag haft förmånen att utöva med finaste A som kom förbi på en burgare efter arbetet. Gud vad trötta vi är vännen...å vad vi fnissar åt dumma saker och tänker på samma personer när vi ser vissa saker. Undra vad det beror på egentligen! Jag börjar ju skratta här för mig själv när jag bara tänker på kvällen som passerat! Tack för det min vän!
...
En vimsig vecka, men en trevlig sådan har passerat i mitt liv! I morgon ska jag träna på morgonen. Tack bästa grannen J för det! Maken jobbar hela helgen så grannen har lovat att komma och släppa iväg mig till gymmet! På dagen blir det sedan 3 års kalas och kvällen 30 års kalas med bad i tunna och bastu med massa snyggingar! Ser fram emot det såklart!
...
Annars känns det som att man går på autopilot och längtar till långledigt! Känns underbart med helg, även om den är planerad så behöver jag inte rusa runt som ett skållat troll! Skönt! Men snart snart ska jag vara lat och ledig länge..med bara några inhopp på jobbet för att coacha klienter vidare i arbetslivet...och inspirera några att fortsätta göra ett bra jobb!
...
Kram alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0