lalla-lii-lalla-daa.....

i Kiruna och jobbar i några dagar. Tänker klurar och längtar efter min familj. När jag är i Kiruna hinner jag alltid shoppa, och nu har jag också hunnit med det. Det blev två tunikor och två t-shirtar. Nu blir det köpstopp! ;)
...
Här i Kiruna finns flera mysiga butiker. En presentbod där jag alltid hittar fina saker. Idag höll jag dock hårt i slantarna, men tog med mig massor av inspiration. Bl a en helt underbar tavla med texten
"Vi kan inte skänka barnen framtiden, men vi kan ge dem nuet". Det vill jag ha på en tavla i mitt hem. Jag hoppas att min fina och fantastiska vän och kusin läser min önskan ;)
På en annan stod det: Två själar med bara en tanke, två hjärtan som slår som ett....
...
Håller på med en jobbgrej och har fått så fin feedback så det blev helt varmt i hjärtat. Det behöver jag! Ibland så tänker man inte på hur man kan göra avtryck i verkligheten och påverka andra. Så glad att jag gjort ett gott intryck och lämnat en varm känsla. Det gillas. Det är något som jag har med mig på min väg. Att sprida en skön känsla. Idag har jag haft förmånen att träffa en fantastisk entreprenör. Kloka C sprider en så skön känsla omkring sig och man blir glad när man träffar henne. C, jag ser fram emot att ta en fika i Luleå med dig framöver!
...
Nu ladda och förhoppningsvis orka mig upp från soffan och hälsa på lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0