Måndagen är över...

..och när jag tänker tema grön så bubblade jag nästan av lycka när jag och fina doggarna promenerade i skogen nu på kvällen efter regnet. Det var så grönt..och grönt ÄR skönt! Hade tyvärr inte kameran med mig så jag kunde dokumentera det...men det värmer i hjärtat och glädjer mig mycket!
..
Hundgården som maken byggt är verkligen en lyx! Hundarna kan vara ute när vi är på jobbet och det är så mycket mindre städning då! Me like! Hundarna verkar också nöjda över arrangemanget och när faffa fixar ett hus till dem så kommer det bli superbra! Jag är så nöjd över den! En hundgård är väl aldrig dekorativ, men det är praktiskt. Å eftersom den är på en yta som vi aldrig använt så märks den inte så mycket!
...
Jag har verkligen nedräkning på jobbet nu. 3 dagar denna vecka och sedan semester på fredag! Halleluja! Det gillar jag! Längtar efter ledigt och lat! (och fattigt, men lyckligt!) Å vad tusan..föräldradagar är gjorda för att man ska kunna vara ledig med sina barn. Det ska jag va! Så underbart najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0