kaffe, kaffe, kaffe, konjak och likööööör....

men jag skippar nog de två sistnämnda. Inte bara för att det är måndag, jag uppskattar ingen av de dryckerna! Men kaffe i mängd verkar jag behöva idag. Frusen och trött är jag. Å saker på min att göra lista har jag!
...
Jag är buzzador, dvs en person som får testa olika produkter och komma med synpunkter på dem till företaget. I höst fick jag chansen att "buzza" ett medel mot löss, Anti Lice. Jag hoppade genast på när tillfälle gavs eftersom jag vet hur förra hösten på skolan var. Ja, inte bara hösten, det var en följetång! Nu vet jag inte om det är för att jag har en butelj lusmedel i mitt skåp som jag hade behövt få testa på någon som gjort att det inte blivit något "lusår". Oavsett är jag tacksam! Så skönt att slippa! Men jag är nog beredd att förvara den där buteljen i mitt skåp resten av skoltiden om den har en så god effekt! Jag har en till om någon annan skulle vilja ha en, eller behöver en för att löss är ett faktum på skola och/eller förskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0