Att vilja och inte!

...i morse började min dag som måndagens Fan-dag. Upp tidigt som attans för att hinna till uppdraget som jag är inne i tidigt och hinna göra mycket. Dagen skulle bli fantastiskt i att komma till görat! Som pricken över i-et så skulle jag få lift av svärfar till jobbet så det var bara uppåt! Rusar in på kontoret före sju och tänker nu jävlar ska det hända! Å då, ja, då har systemadministratören plockat bort min användare!! Så inga mejl, inga filer, inget något!
Så nu mina vänner, har jag suttit här påmitt lånekontor, men en dator som inte vill mig väl idag! Tur att jag har
en jobbdator för övriga jobb och att den var med mig idag!
När jag satt här i min hopplöshet och tänkte att detta var en fortsättning på fan-dagen så ringer maken: Mini spyr, jag ska hämta på förskolan. Å då,  här i min hopplöshet kom tacksamhet för att inte vara hemma i kräkaland idag. Att jag inte ens ska vara i kräkaland förrän i morgon kväll. Visst är jag en hemsk mamma, som inte vill ta hand om mitt sjuka barn? Det gör ont i mitt hjärta att mitt lilla pyre inte är frisk, och jag skulle vilja krama honom såklart. men kräksjuka vill jag icket ha. Då är det bra att ha 350 km emellan. Jag tror att det är precis det avståndet som krävs för att inte bli smittad....
3205_-_Milano,_Duomo_-_Giorgio_Bonola_-_Miracolo_di_Marco_Spagnolo_(1681)_-_Foto_Giovanni_Dall'Orto,_6-Dec-2007-cropped.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0