Noll koll.....

..är det värsta jag vet. Det är så stressande så jag blir en helt oönskad version av mig själv.
Då jag lagt min hjärna (läs kalender) på lämpligt ställe som jag inte riktigt vet var det är så har jag inte grepp om hela mitt liv. Jobbkalendern har jag alltid i telefonen, men jag behöver ha en skriftlig variant av den i fickfomat. En där jag enkelt och överskådligt kan se hur livet ser ut..
När jag inte har koll får jag det som Mini kallar det, en FAN-dag. Det är så jag låter de dagarna, när jag liksom hela tiden ligger steget bakom och ställer till det för många. Nåväl. Jag är tacksam över min man. Han är bara hel cool när jag är i upplösningstillstånd. Han kommer och fixar allt och låter mig ta reda på det jag inte vet. Han är bara bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0