Finunge...

Fyller 7 år idag! Jag minns hur vi väntade att hon skulle anlända. Hur hennes föräldrar härdade igenom julen som skulle vara den första som föräldrar, men blev den längsta väntan i mannaminne.
Jag tänker på när fina mamman inte kunde dölja graviditeten för att fingrarna svällde, och glädjen när jag förstod att vi skulle få barn hyfsat nära varann. Nu blev det närmare än planerat eftersom fint folk kommer sent och vi T:s har bråttom som fasiken.
Å så kom hon! Den finaste lilla C som världen skådat! Å jag fick hålla henne i min famn och midi i min mage sparkade på polaren som redan var ute i världen! Sen har de varit som syskon, fina C och Midi! Midi tog en tugga av C:s rygg så blodvite uppstod vid ett tillfälle. Jag tackade min lyckliga stjärna att det var C han bitit om någon.
Det är en tålig tjej som inte känner efter i onödan. Som i somras när tånageln sprack när vi var på stranden. Galet tålig!
Jag är så tacksam för att jag får vara en galen vuxen i C:s liv! Grattis till dig, finaste 7 åringen i stada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0