Tröttheten...

är helt uppslukande. Så att den äter upp en och så jag inte har en aning om vad klockan är och vaknar mitt i natten. Så tröttmössa är jag. Jag tror att det är för att jag vet att det är nästa vecka kvar och sedan är det JULLOV! Idag har jag postat in min inlämningsuppgift på kursen. Nu är det en gemensam uppgift kvar som blir klar på måndag och sedan tentan 17 januari...sen kan jag lägga ytterligare 22,5 universitetspoäng till mitt CV! Hurra!
..
Jag är så himla tacksam över att jag hoppade på utbildningståget. Även om det ibland känns som att jag inte har någon aning om vad jag håller på med så är det så underbart att kasta sig in i litteraturen och få nya infallsvinklar och få vissa känslor och tankar bekräftade. Att jag inte är ensam om att tänka och känna på ett visst sätt...
...
Tänker att jag är en rik människa. En trött men rik människa. Idag t ex hade jag förmånen att följa två fantastiska personer från somalia på en resa mot arbetslivet. Det gör mig varm i hjärtat att jag får förmånen att möta dessa och låna deras glasögon att se på världen med.
 ....
I morgon ska jag flyga mot huvudstaden och hämta bonus brorsa. På lördag kommer bonus syrra..och andra bonus kommer i morgon och syrrorna till helgbonus kommer båda på lördag. Vi kommer ha ett hus fullt av fina bonusar och jag ser framför mig hur kul det ska bli..och hur utmattad jag kommer vara när alla sängkläder och badlakan är tvättade....Vilken tur att vi numer har ett stort härligt kök som man ryms många i!
...
Trött kramar från en förvirrad L!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0