2011....

Det var året då mina fina barn fyllde 3, 5 och 7 år och jag fick förmånen att bli "mamma" till en fantastisk 17 åring.
Det var året då jag certifierade mig som coach i januari fick massor av fina vänner och var helt uppslukad av alla möjligheter så jag verkligen behövde hela sommaren att bara vara med min familj. Det var våren då jag lärde mig åka slalom, när jag och grabbarna hängde i stugan och vattnet frös där stup i ett.
Det var också våren då jag och mamman från Göteborg satte upp ett mål och nådde det! Det var en otrolig känsla för mig det med. Det firades med en övernattning i Varberg på spa!
På sommaren var jag med vännen A-K till Skellefteåfestivalen och spanade in coola Robyn, drog en sedvanlig 3-dagars fest till Luleåkalaset. Jag åkte till Umeå med fina kusinerna och såg Lars Winnerbäck och avslutade året med att se Veronica Maggio med snygga brudar!
Det var också ett år med massor av jobb i Kiruna och därtill alla resor med tåg, det var också roliga och härliga teambuildningövningar med olika personalgäng!
Det var också året då Finska föreningen Såmi Findland regerade och jag fick förmånen att bli First lady..till finska föreningens Kommunalråd!
Första tjejmilen avklarades och det var en fantastisk helg med snygga brudar, som dessutom räddades av en ängel på arlanda!
Det var också ett år då jag tog paus från instruerande och försökte hinna träna mer själv....sedan saknade jag instruerandet för mycket så jag satte igång lite grann....
Det var året då vi skippade turkietresan och köpte en badtunna, det var också året då väggar revs och nya köket sattes in. Fönster byttes och så blev ett litet gult hus till hälften gråmålat.
2011 var ett fanstastiskt år för mig personligen. Jag har fått spendera det med goda vänner, fått nya vänner och haft en massa skoj. Jag har utvecklats och provat mina begränsande övertygelser. Även om utvecklingen har tagit på krafterna så har det ändå i slutändan gett mig så mycket mer. 2012 kan bli ännu bättre. Jag vet det. 2012 ska bli mitt energiår på riktigt! Kram och tack för 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0