2012

Tänk att vi alla har ett helt nytt år framför oss! Helt underbart! Mitt år tänker jag fylla med glädje och värme och massor med underbara vänner och familj!

Jag hoppas på mycket träning,
Och god mat!
På stughäng med fina vänner och familj!
På vårsolen på påsken och många fiskar på pimpelkroken!
Jag hoppas på reunion med mina coachkollegor och spännande utmaningar i arbetslivet...
Jag ser fram emot en långledig sommar och lata dagar på stranden!
En utlandsresa vore inte helt fel!
Jag ser fram emot vårruset och tjejmilen och häng med fina tjejer!
Längtar till finska föreningens reunion till Kivijärviloppet och tills finaste J tar körkort!
Ser fram emot hösten då stora lillasyster flyttar in....
Det kan inte bli annat än helt underbart 2012!



Kommentarer
Postat av: Mialainen

Jag längtar också till Kivijärvilopp och reunion! Favorit i repris :)

2012-01-07 @ 03:19:15
URL: http://meanmia-meanmia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0