Hemma häng...

efter att ha kört poolhäng, stughäng och kompishäng är det skönt att köra lite hemma häng. Har ägnat mig åt det de senaste dagarna och njutit! Idag kom pojkarnas kusiner och ska ha kusinhäng ett tag fram över. Vi får se hur länge. A har konstaterat att hon nog hänger här, för mormor och morfar är så stränga. L, vet du, vi var tvugna att bada bastu varje kväll!!!!! ÅÅÅÅÅÅ, vad underbart att få göra det tänker jag. Men när man är liten så är det rätt skönt att slippa. 
...
När jag tänker på bastu så tänker jag på ett schampoo med kamomill på som fanns när jag var liten. Det doftade sommar! Jag älskade att basta hos min farmor och farfar för farmor var så bra på att tvätta håret på mig. Sådär försiktigt och mjukt. Jag har inte ärvt den förmågan, men hoppas innerligt att jag ändå inte skrämmer några barn från tvagning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0