Lättad!

...smög in på universitetets hemsida för att kolla mina tentaresultat. Skrev en hemtenta när hundarna blivit bitna av ormen och kände väl att fokus var någon helt annanstans än var det borde. Döm om min förvåning när jag var godkänd! Kändes som att jag lättade 5 kg! (Välbehövligt med tanke på de 3 kg jag gått upp under semesterveckan :) )
...
Nu ska jag bara skicka in en ledardeklaration på mig själv och lägga till några saker i en halvklar uppgift. Det är min målsättning att lyckas göra detta i juli månad. När det är gjort så tänker jag andas. In genom näsan, ut genom munnen och känna mig stoltare än stoltast över mig själv. Jag har gjort det jag inte trodde jag skulle fixa. Igen.
Å så har jag sökt in på nya kurser till hösten såklart! Galet. Jag vet. Men jag är också en galen människa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0