Midsommar....

..har varit underbar! Innehållit allt möjligt! Som slappa på hemmaplan. Bara varit och inte gjort nått! Fått god middag hos fina S & J med massor av Riders med brudar....ungar och hundar. Precis som det ska vara! Ungarna har badat i badtunnan så man tror att de numer har fjäll och simhud mellan tårna! 
Idag har jag lunchat med fina vännerna från Bäst och sen fått vara med på ett bröllop med två personer som jag fått förmånen att föra samman! All lycka önskar jag dem i det fortsatta livet tillsammans!
...
I morgon ska jag fortsätta på slappartemat, men på måndag behöver jag jobba några timmar. Sen ska jag jobba ytterligare några timmar i veckan, men sen go vänner är det semester! Å det kallar jag underbart! 
Go midsommar på er allesamman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0