Välkommen till världen!

Får jag äntligen skriva till en liten prinsessa och "gudsyrra" till våran mini! Som jag väntat på att få veta vem som bodde i E:s mage och på självaste valborgsmässoafton tittade hon ut! Tänk att jag ska få nosa på en så liten och fin prinsessa snart! Längtar redan!
...
Det är något med mig och sådant. När jag fick mms av gudfar F med en bild på miraklet och skulle visa den för de andra så började jag gråta av lycka. Hon var ju så fin! När min kusin skickade sms att lilla A föddes för snart 6 år sedan var jag tvungen att stänga dörren till mitt kontor på kommunen och så satt jag där och grät av lycka. Det är så häftigt att få dela en nära väns lycka med att bli förälder. Det är nästan magiskt!
...
Idag när jag kvällskikade igenom FB så såg jag att två vänner ska få sitt tredje barn. Så mysigt. Så härligt att veta att det kommer småisar till våra vänner. Att det finns små hjärtan som man kan få njuta av när ens egna blir stora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0