Ett bildspel om mig.....

Idag på jobbet så pratade jag om att presentera sig själv. Att kanske göra sitt CV som ett snabbt bildspel t ex. Hur skulle jag då välja att presentera mig? Ska jag visa bilder och spela musik? Ska jag filma något jag kan/gör? Hur fasen????
Tänk dig att du är en spelare i ett elit lag. Vilken låt ska spelas när du entrar arenan? Jag ställde frågan till mina arbetssökande och bad dem fundera på det. Vilken låt skulle jag spela måntro....
Den första jag kom att tänka på var denna:
Ängeln i rummet
Jag tycker att den är stark och trygg...Laleh är en skör kvinna med en otrolig kraft, styrka och energi! Då tyckte en av deltagarna att jag kanske skulle välja en låt av Tina Turner... Det kanske skulle vara lite häftigt att välja just denna låt, beroende på hur jag väljer att rikta den! 
Jag skulle nog också kunna tänka mig denna låt, med en fantastisk sångerska, Whitney H eller kanske allas vår Dolly! Eller någon härlig låt med Miss Li!
 
Min bakgrund skulle jag nog vilja presentera med denna... och kanske denna! Den här låten tycker jag kan presentera hur jag lärt mig av livet.... Hur jag tänker när det gäller mina ungar och min man...Min nyfikenhet för att kämpa för varenda unge....Ja...jag tror jag skulle kunna sitta och youtube:a hela natten.....
Vilka låtar skulle du vilja ha med ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0