Lunk..

Äntligen har jag kommit in i "semestermode"! Det tar en vecka minst för mig att landa. På den veckan hann jag läsa 10 böcker av mina 12 och bidra till att rapporten i kursen blev klar. 
Igår somnade jag på stranden. Det betyder att jag slappnar av! Helt underbart! 

Jag har hunnit sortera alla foton på min dator. Det har blivit ett gäng sedan 2010. När jag kommer hem gäller det att beställa fotoböcker, för att beställa och få in i några album är överreklamerat! Jag har även hunnit beställa julklappar till våra 4 ungar där hemma! Så lite av de där sakerna som alltid hamnar längst  ned på att göra listan är nu gjorda! Hurra för mig! :)

Idag var det kokvarmt på vår balkong. Jag tror min faffa svär en ramsa där han sitter i sin himmel med fammo vid hans sida. Han skakar på huvet och gnisslar lite med löständerna och säger hur i helvete lyckades hon köpa en öl med bara 1,2% alkoholhalt??? Ja, det undrade jag också när jag glad i hågen skulle testa en Carib med ingefära.... Supergod var den! Å jag blev glad av att tänka vilken besvikelse mitt val måste vara för älskad o saknad gammal man som alltid kollade %-halten! 


Var rädda om varandra! Å tänk på någon som gör dig glad, det känns så skönt i hjärtat då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0