Tänker tänker tänker...

i måndags hade jag utvecklingssamtal med min chef. När ens chef är coach så sätter det såklart igång processer i en. Utvecklingssamtal är jobbigt. Speciellt när jag är trött av lite sömn och sjuka ungar. Sådär JAG VILL FÖRFAAAN BARA AVVECKLA, absolut inte UTVECKLAS!!!!
Jag har världens bästa chefer ändå.....Å en coach får mig att känna mig pigg och bra och att jag vill utvecklas ändå..fast jag trodde att jag inte ville, eller så försökte den trötta delen av min hjärna säga nej du vill INGET!
...
Jag har ett jobb och en jobbsituation som jag gillar. Även om det är resor och periodvis massor så känner jag ändå att jag har makten att bestämma. Att jag kan påverka mina arbetsdagar och använda kraft när jag har den och samla kraft när jag behöver det. Denna vecka behöver jag ladda. Då gör jag det. Laddar och gasar på slutet.
...
Var vill jag vara om 5 år? Jag vill göra det jag gör idag....jag vill fortfarande ha möjlighet att inte jobba på sommaren, på sportlov, höstlov, påsklov. Då vill jag vara mamma! Jag vill ha bra betalt för min arbetstid så att jag inte behöver göra så många timmar! Jag vill hinna lyssna på mina fina killar ( å tjejer också såklart). Jag vill hinna fundera med mina kompisar och pussa på min man. Jag vill strosa med mina hundar i vårsolen och dricka en kopp kaffe på trappan....Jag vill köra pass och inspirera.. Å jag vill fortfarande skratta mycket! Jag vill hjälpa fler personer att nå ett bättre liv....För att nå dit ska jag fortsätta plugga, vara nyfiken..Jag ska göra saker good-enough...och glänsa när jag tror att det är värt det.
...
Hoffa..ni ska bara veta vilken torktumlare jag har i huvudet just nu! Men det kommer bli bra! Jag ska bara ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0