Som kakmonstret...

känner jag mig just nu...i ambivalensen mellan att ha en kaka och äta den....få nya och så är de slut. Att vara superlycklig och på gränsen till deprimerad som han är och menar att kakätning är mentalt dränerande....
När jag kom hem från mitt jobb som jag tycker mycket om så kände jag mig helt dränerad på energi. Som att någon riktat en dammsugare mot min skalle och sugit ut allt som fanns i energi väg. Försökte sitta upp och göra läxa med midi. Sen var det soffan som gällde. I två timmar.....helt slut. Tur att jag har världens bästa make som fixar middag och världens bästa lillasyster som hänger med på prommis med hundarna så jag kunde svänga av och vara med positiva brudar och ladda batterierna. Det behövdes. Verkligen!
Jag behöver energi just nu. Ska försöka ladda i morgon. Inte jobba, plugga och köra pass på Sensia...och så föräldramöte på det då. Det blir nog bra. Jag bestämmer mig för det.
I morgon ska jag ha energi! Kram alla fina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0