L

Som i Leva Livet....
I mitt liv krävs kaffe med goda vänner där jag och vi surrar om allt och inget! 
Ledig tid, häng med familjen i soffan där jag däckar först av alla och missar filmen....


Att vara förälder! Det finaste uppdraget i mitt liv. Utan ungar skulle livet inte vara lyckligt för mig!

Lata stunder på stranden ger mig kraft och levnads mod!

Min kalender, möjliggör mitt liv som är maxat!

Mina underbara vänner! Ni som trots mig vill vara en del i mitt liv! En sådan brosch skulle ni ha för att ni finns! Ni gör mitt liv livfullt och lyckligt!

Resor med familjen och lek förgyller mitt liv!

Ett liv utan djur skulle inte funka för mig. De är villkorslös kärlek! Trogna, lojala och spontana!

Liksom min vän i livet,min stora kärlek P. Du kompletterar mig så bra! Du fixar alla mina brister! Älskar dig gränslöst!


Kunskap är livet! Ny kunskap, ny kompetens en livsnerv för mig! 

Å små lappar med recept! Glädje i minnen från när det lagats.... Å smaker som gör livet underbart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0