zZzZ

Ibland känner jag en sorg över att min bättre hälft är allergisk mot pälsdjur. För jag skulle gärna ha några till djur i mitt hem. Jag kan tacksamt tänka att det är tur att jag och pappan från Bäst inte lever tillsammans för då hade hela huset förvandlats till ett Zoo. Vi hade inte kunnat begränsa oss eller säga nej till något djur som skulle behöva ett kärleksfullt hem. Zoo hade kunnat vara min bild på Z, men..såhär i mörka regniga tider med långa dagar på jobbet och många saker att göra så märker jag att mitt behov av sömn kan få stå tillbaka. Igår behövde det inte göra det. Jag somnade på en madrass mitt på köksgolvet med hundarna och där sov jag..tills jag klev upp, borstade tänderna och fortsatte sova i min säng hela natten! Idag är jag utvilad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0