Åter på bassängkanten...

Igår satt jag och lyssnade på musik och idag så körde jag mitt första vattengympa pass på "fast hur länge" som vi säger i tornedalen. Det var otroligt roligt! Nästan så jag hunnit glömma hur kul det är att instruera! Lite socker på moset var förstås att två killkompisar vågade vara med. Fick feedback av en att han fått respekt för vattengympa...undra om de vågar komma fler gånger!?
Annars är det en lördag i lathetens tecken. Tänker skicka pojkarna med bonus och pojkvän på bio och sedan ta middag på Max! I kväll tror jag det blir soffhäng med någon film. Tips mottages tacksamt! I morgon sätter jag mig på tåget mot Gällivare för att jobba där på måndag. Sedan har jag två resdagar kvar mot malmfälten innan det nya jobbet är ett faktum. Både kul och läskigt! Jag kommer sakna mina kollegor på Y. Men det verkar som att jag inte byter ner mig heller för de som jobbar på nya jobbet verkar vara fantastiska!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0