Torsdag har varit och farit!

Nu känner jag i hela kroppen att jag vill ta det coolt i några dagar. Jag har kört två aqua och två corepass i veckan och nu känner jag att det räcker med lite promenader i några dagar. Det är som en infektion hänger  i kroppen för jag blev så himla varm direkt. Men nu är det inte förrän nästa onsdag som jag har pass eftersom jag är på skolan på måndag och tisdag, och sedan åker vi upp till Kiruna på torsdag så då ska jag vara ledig från torsdags aquan också. Ska bli så skönt att vara ledig och lat! 
På lördag så har mina vänner planerat något skoj för mig. Jag har fått en lista på saker som jag ska packa med mig och sedan ska jag vara redo att bli upplockad kl 12.30. Ska bli hur skoj som helst! Skönt att få vara en hel dag med sina kompisar, det händer alldeles för sällan! 
Nä, nu orkar jag inte mer idag..ska kasta mig i duschen och sedan bums i säng...är TRÖTT!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0