...trött men lycklig!

nu har jag varit på intervjun och jag känner mig nöjd med den. Det spelar egentligen ingen roll om jag får jobbet eller inte, jag kände mig nöjd med min insats. Jag tyckte att jag lyckades förmedla vem jag är och vad jag har att erbjuda. Är det så att jag inte får jobbet så var det inget jag kunde erbjuda som de eftersökte. Men inte skulle det vara helt fel med jobbet, så om de erbjuder mig det så kommer jag inte behöva så mycket betänketid ändå!

Nu är jag hemma igen. Efter att ha färdats på snörökiga vägar så kom jag hem till nylagad kycklingwok och en stor famn! Jag är verkligen gift med världens bästa man! Jag är helt tom i huvudet och funderar på under vilken sten som jag ska hitta energin som krävs för att lyckas inspirerar ett gäng tränande pumor i vattnet idag. Kl 19 bär mina ben mig till simhallen för att köra ett aquapass! Hu, men det brukar räcka med att man ser alla förväntansfulla ansikten i vattnet så kommer kraften och viljan och energin....

Det är alltid roligt att vara hem till mamma och träffa mina sladdsyrror. Det är så härligt att höra snacket och se läxorna och fliten! De är så underbara och jag blir glad och varm i hela hjärtat! De är verkligen min bonus att mamma började på ny kula när jag flyttade hemifrån! Ungarna älskar mostrarna och de systersönerna. Helt härligt. Synd bara att det var så himla kallt så att det inte blev någon traktorkörning för killarna, de längtar alltid efter att få köra traktor med moffa..
nej, plikten kallar. Lilleman vill sova och det är dags för tvättning och mys!

Kul att ni kikar in, läser och kommenterar, det värmer mitt hjärta och lättar mitt sinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0