Fredags filosofen...


Min fantastiska kollega B hade fixat semlor idag. Bara för att hon vet att det är något som jag älskar! Vilken lycka det är att ha en kollega som har ett stort hjärta och som räddar min dag bara genom att finnas till!
...
Blev så varm i hjärtat av fina NSD Linas krönika!
Det är barndomsvännerna som kan få en att hitta tillbaka till sig själv. Till den jag som jag alltid fått vara. Innan alla måsten och begränsningar! Det händer så himla mycket i livet. Det går fort som bara den.
..
Vi har alla olika förhållningssätt till livet. Vi har olika verktyg i verktygslådan. Jag har vuxit upp med musik, vi har sjungit mycket, lyssnat på mycket och lyssnat på texterna. Det är nog därför jag ÄLSKAR svensk musik. Det blir så naket och rätt in i hjärtat. Melissa Horn har skrivit en låt som går rätt in i mitt hjärta just nu...Så här känns det ibland för mig. Under en tid har det varit så himla tydligt och nu känner jag att det ska bli så skönt att åka dit allt började och få laga sig själv. Att hitta det här som är "bra med mig, som jag har förmågan att glömma bort". Jag är så tacksam över att jag kan åka dit. Att det finns en sådan plats. En sådan FYSISK plats.

Ett möte kvar idag. Sen ska jag lämna lite papper och därefter promenera hem och åka iväg! NJUTA!
Alla ni kloka och fina som läser min blogg....ta hand om er själva..och tänk på vad som är bra med just dig och hur fasen ska jag göra för att inte glömma bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0