En mycket bra dag!


Det har varit en trevlig och bra dag helt igenom. Det började med att jag fick sovmorgon även om det var jag som klev upp med ungarna. Mini sov till kl 7.10 så det var värsta sovmorgonen! Sedan körde jag vattenpass för glada damer och hem igen. Då hade deklarationen kommit och med spänning öppnade jag kuvertet. Jag brukar alltid få restskatt, men idag så visade det sig att jag ska få tillbaka några tusenlappar! Nice! Sedan åkte jag in till stan med mina syrror som kommit ner till stan på påsklovet. Vi shoppade och hade det trevligt! Sedan lunch på stan och hem med bussen. När vi kom hem så begav vi oss till dagis för att plocka upp mini, midi och maxi. Då ringde min mobil...

Jag hade inte väntat mig så snabbt svar från företaget som jag var på intervju för i fredags, men nu ringde de och jag får en av tjänsterna! Härligt! Nu känns det som att man kan slappna av och känna lugnet. Nu vet jag vad jag ska göra och var jag ska vara. Tanken är att jag ska börja jobba halvtid den 1 juni, och det känns lagomt att börja då! Det känns kul att få förtroendet! Att veta att man har en lön är inte heller fy skam, och det känns hur bra som helst att vara föräldraledig halvtid och jobba halvtid och själv kunna styra sin arbetstid! Tack! 

Sedan fick jag middagssällskap av moster I. Trevligt! Vi åt kycklingbiffar, pasta och coleslaw, drack några koppar kaffe och snackade en hel del. Vad vore jag utan dig vännen? Tack för att du finns! 


Kommentarer
Postat av: Anci

Tack själv för MYCKET god middag å MYCKET trevligt sällskap! KRAM

2009-04-06 @ 21:37:56
URL: http://ancibloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0