Sol, sol underbara sol!

Kan inte annat än njuta av att vi har sol och värme! Underbart! Har varit ute i stort sett hela dagen och ska ännu ut en sväng och springa med hunden innan jag ska stänga mina gluggar för natten. En underbar dag, kan inte säga annat! I morgon ska vi också vara ute hela dagen och jag hoppas att helgen blir riktigt varm så man kan vara lite i bikini så inte min greklandsbränna far så raskt!
Egentligen är jag supersugen på att åka till stugan i helgen och bara vara. Men jag behöver få vara lite här hemma i stan också så det blir inget av det. Vi ska på kalas på lördag då kompisarnas grabbar fyller 2 år och ska ha gemensamt kalas på lördag. Ska bli trevligt att ses....Bonusarna kommer också i helgen..det är längesedan nu så det ska bli kul att träffa dem med!
Har varit och köpt lite trädgårdsmöbler och dynor på halvapriset så det känns toppen! Nu hoppas jag på många soliga och lata lediga dagar så man kan njuta av dem också!
Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0