Tisdagen gick i ett heransligt tempo....

..varför går tiden så himla fort? Känns som att dagarna bara flyger iväg och man hinner bara en bråkdel av allt man borde. Men man får ju vara nöjd att man hinner något!
Idag har jag ringt en massa samtal och grävt i massor av saker...men det rätar ut sig i allafall.  Sedan in på stan och fixa med lite papper. Hann fixa lite inköp till en som jag är godman åt och lite paket till julkalendern också. Några saker mindre på to do listan alltså!
...
Nu är maken med maxi på sportakademien och jag myser på här hemma med midi och mini och doggarna. Ska samla kraft och fixa köket, sedan blir det att bädda rent ungarnas sängar......Så det är både det ena och det andra att ordna med innan jag kan lägga mig och läsa en stund på spikmattan. Men jag längtar verkligen till sängen och sömnen!
...
Morgondagen börjar i träningens tecken då jag ska vara och köra två pass på örnen. Sedan blir det lite jobb och lite fix innan jag hämtar barnen på dagis och så myser vi på hela kvällen! På torsdag blir det intervju och jobb och på fredag jobb på dv. Helgen är ännu rätt blank. Hoppas på badhusbesök med sällskap så om någon är sugen att haka på till Hertsön på lördag så hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0