lite onödigt vetande..

1. Hur gammal är du om fem år? 36

2. Vem var den sista du träffade? Finaste maken

3. Hur lång är du? 161 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Cars

5. Vem ringde du senast? en på AF genom jobbet

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? En samsung. En jag hjälper....

7. Var är dagens planer? Njuta av att det är fredag! Förhoppningsvis hinna umgås!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa. Jag är dålig på att messa.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Hm..min pappa är en ängel...mamma är världens bästa!

10. När såg du senast din mamma? Igår

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 06.30

13. Har du någon gång hittat en katt? nej

14. Vilken är din favoritplats? Där de jag tycker om är!
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus....

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Följer min familj på äventyr som vi står inför då. Då är ju ungarna tonåringar..(hemska tanke..)

17. Vad skrämde dig som barn? Krig och orättvisor..Var livrädd att någon som jag älskade skulle dö.

18. Vem fick dig att skratta senast? Min chef på kursen idag.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej...jag älskar min Alice Cooper skiva....bl a
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Så gott som utan.

22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 egen.

23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja det har hänt (även solen har fläckar!).


25. Är du social? ja och har en önskan om att bli MER social

26. Vilken är din favoritglass? lakrits.

27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa! Bygga utebastu...

28. Tycker du om Kinamat? Jag ÄLSKAR MAT!

29. Tycker du om kaffe? Absolut

30. Vad dricker du till frukost? Te

32. Sover du på någon särskild sida? Nej, men jag vill ligga "bortvänd"

33. Kan du spela poker?  poängpoker kan jag....men inte detta nya pokerspel.

34. Tycker du om att mysa? Ja, det är VIKTIGT!

35. Är du en beroendemänniska? Absolut. Jag är beroende av många!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jepp...flera. En bra dag!
37. Vill du ha barn? Nu är jag nöjd med mina tre skatter. Man ska väl inte säga aldrig, men jag tror inte på fler...

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, finska och tyska (ingen hejare, men jag förstår!)

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, med en kompis som blev sjuk.

40. Föredrar du havet eller en pool? Det beror på vilket hav vi talar om!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser

42. Äger du dyra smycken? Inte dyra som i pris, men för att de är värdefulla för mig. Som halsbandet som farmor alltid hade på sig med en bild på farfar i. Det har jag nu och det är grymt värdefullt för mig.

43. Har du någon gång testat narkotika? Never, ever!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe.

45. Vem är den roligaste människan du känner? Å, många roliga. Många som jag blir glad av!

46. Välj ett ärr på din kropp? Efter mina 3 barn har jag ett ärr på magen efter kejsarsnitten.

47. Vad har du för ringsignal? En red hot chilipepperslåt..

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp

49. Flirtar du mycket? Nej

50. Vart togs din profilbild för din blogg? jag har ingen...

51. Kan du byta olja på bilen? Inte själv men med lite guidning fixar jag det nog!

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej..men parkeringsböter på felaktiga grunder har jag fått en gång...Sedan fick jag tillbaka pengarna...

53. Vilken var den senaste bok du läste? Familjens projektledare säger upp sig

54. Läser du dagstidningen? Ja

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix nej no

56. Dansar du i bilen? Jag rockar på efter bästa förmåga..å så sjunger jag såklart!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P4 hos svärisarna

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? en tid i min kalender. Möte.

59. När var du i kyrkan senast? På farbror T:s begravning

60. Vilka personer utmanar du? ALLA som känner sig manade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0