Intensivt jobbande..

har det blivit den senaste veckan. Idag när jag hoppade på cykeln för att bege mig hemåt var hela huvudet fullt av intryck och tankar...Det är riktigt roligt och vansinnigt jobbigt!
...
I morgon är det jobb till kl 18.30, cykla hem och byta om och hoppa upp på bassängkanten på badhuset och köra så det skvätter med mitt bästa järngäng! Så roligt! och så jobbigt..
Men på fredag ska jag bara tänka och skriva och tänka och skriva och avsluta med ett möte och sedan hem och fredagsmysa med familjen och fina vännen E! Kul!
...
Lördagen ska gå i städandets tecken, då gäller det utomhus och kvällen ska spenderas hos goda vänner med många skratt!
Söndag är det val för hela slanten och jag ska vara valförättare hela dagen..det blir nog bra! Om inte annat så får man lite extra pengar..och det är aldrig fy skam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0