Tröttmössa...

...det är mitt mellannamn just nu. Frusen och trött konstant....kan vara kroppen som vill säga något, eller så är det dagisbacillerna som övertagit min kropp. Jag tror på det senaste. Dagisbaciller är inte att leka med! De är farligast av de farliga och drabbar en lite för ofta för att det ska vara bra. Både tur och otur att tiden går så snabbt. Snart har vi inga smittbärare i vårt hus. Inte om det ska fortsätta att gå i det tempot som det gått med maxi i allafall.
...
I kväll kommer efterlängtade farmor och farfar med "Thomas tåget". Det råkade passa ypperligt för jag ska iväg tidigt som tusan på jobbet i morgon och då får jag en lugnare morgon och barnen får mysa med farmor och farfar utan oss knäppa päron ett tag. Win-Win kallas det tydligast!

Kommentarer
Postat av: Emma Aludden

Jag ska göra en utförlig utvärdering! Ska bli supermysigt :) Återkommer med betyg!

2011-04-11 @ 22:20:59
URL: http://www.aludden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0