TGIF!

Veckorna bara susar fram just nu...man får hålla lite i hatten för att inte blåsa bort! Det är härligt och förfärligt..fasen man är ju snart 100 om det fortsätter i detta tempo!
...
En bra dag på jobbet har det varit hittills..började med företagarfrukost på norrbottensteatern..
Alltid trevligt med mingel och frukostsnack! Hade tänk upprätthålla min nya hälsosamma vana att gå till jobbet. När väckarklockan ringde tänkte jag att jag bara blundar lite....typ 3 minuter..det blev 33 minuter och omprioritering av färdsätt. Jag cyklade i morse..inte lika bra för förbränningen, men måste iaf vara bättre än bussen! ;)

Igår var jag och tränade...Det var en av mina favoriter som höll i passet och jag känner i både ryggen och och i magen att jag fick en genomkörare. Jag försöker att gå på lördagmorgnar, men nu när vårsolen lyser kan jag inte motivera mig att gå in på ett gym och träna. Även om jag är "fisk" och älskar vattenträning så slår vårsolen det med hästlängder!
Ikväll blir det AW med fina vännerna! Kvällen ska avslutas med bastu och det ska bli så skönt med surr, skratt och värme! Det är alldeles för sällan man tar sig tid att göra sådana trevliga saker....det måste bli bot och bättring brudar!
Igår var jag och skulle köpa mig nya fina skor i den nyöppnade skobutiken..tyvärr hade de inte de skorna som jag spanat in på en annan skobutik i samma kedja. Suck..jag for då till Icamaxi för inhandling av mat och frös så om händerna så jag flyttade min nya fina ring till ett annat finger för att den inte skulle försvinna under handlingen. I natt har det fingret svällt och ringen sitter FAST...jag har smort med hudcreme, spolat kallvatten, spolat varmvatten, diskmedel, dragit...men det blir bara värre....så nu har jag en ring på ett väldigt svullet finger..nåväl. Den sitter ju fast och jag behöver inte vara orolig för att jag tappar den iallafall! men tips mottages gärna...jag vill ju inte ha det så hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0