mot sommaren med huvudet före!

Nu är det 8 arbetsdagar kvar till 90 dagars ledighet! Eller, egentligen så börjar min ledighet efter den 5 juni då jag skriver den sista tentan innan mitt första år på socionomprogrammet är avklarat. Det är lite med en känsla; Vad fasen hände egentligen? som jag står och funderar. Ja, tusan....vad fort tiden går!
...
Fort går tiden även med ungarna. När jag här om kvällen frågade min mini hur det kommer sig att han är så stor svarade han självklart, Mamma, det är inte maten som gör mig stor, det är årena, det är bara årena som gör att jag blivit såhär stor. Snart är jag 6 år. Jag har tänkt på detta.....det kanske är därför alla kakorna sätter sig på höfterna och magen när man passerat 30! Det är kanske "årena" som gör att vågen säger annat än för 10 år sedan även om jag tycker att jag äter bättre idag än då, back in the days! Så...kanske inte en ursäkt men absolut en anledning!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0