T

När jag började fundera på vad jag skulle skriva om när jag kom till bokstaven T snurrade många tankar. Kanske om min världens bästa storebror T. Han som lyssnar på humoristisk finsk musik och gör den bästa ugnspannkakan någonsin!!
Sen kom TE:
och en fantastisk temugg som jag fått i present. Tesilen som finns på bilden var även den i samma present. Den gick Mini omkring och sög på när han var liten. Jag tror att han trodde att det var hans present för den fick inte vara ifred om jag inte gömde den :)
...
Nu tänkte jag inte skriva om det....och inte heller om mitt mantra TACKSAM...även om just det hade varit ett tacksamt ord att använda på T. Illustrera tacksam hade jag nog gjort med denna bild:
Nattfiske med Maxi i sjön nära paradiset på jorden. Där och då var jag fylld av tacksamhet och ro i själen.
..
Nä..mitt T ska illustreras av den här bilden:
En mössa gjord av fantastiska kvinnor som vågat ta steget att skapa tillsammans! Mössan med mitt kärnvärde tryckt med glittriga bokstäver. TILLIT. Jag behöver tillit för att vara lycklig. När jag känner tillit kan ingenting stoppa mig! Då är jag lyckligast, starkast, klokast! Mitt bästa jag!
Vad behöver du för att må bra?
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0