V

Snart är alfabetets bokstäver illustrerade med bilder! V som i: VI
Gjorde ett ordmoln till min bästa vän i livet när jag var i farten och jobbade med egenskaper.
Min bättre halva i VI är: Min trygghet, han är nyfiken, teknisk, energisk, glad, varm, viljestark, pratglad, lösningsfokuserad, vetgirig, fokuserad, tydlig, uppfinnare, ger glädje, passionerad, närvarande, galen, rak, hjälpsam, flexibel, konkret, tålmodig, snygg, har tempo, social, har humor, är intensiv, accepterande, skapande....
Tillsammans är vi ett intensivt team. Som skrattar mycket...jobbar mycket. Jag tror att vi är extra allt och därigenom lite jobbiga att ha att göra med ibland. P ger mig energi, trygghet och tillit som jag så väl behöver. Jag tror att jag ger P en närhet, intensitet och värme som han behöver. Jag behöver P:s struktur och tydlighet..och han min inpulsivitet! Vi kan verkligen driva varandra till vanvett ibland! Jag tror att den tillit vi har till varandra och till vår relation. Att vi vet att vi till syvende och sist ändå väljer den andra, ger oss en frihet att växa tillsammans utan att växa ihop. P, du är min vän i livet, min människa på jorden. Den jag ser fram emot att bli gammal med. Du är min trygghet och min tankstation...Bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0