ordlös.....

....det finns inga ord....så stod det att läsa på kortet i blommorna som skickades till vår första bonus mamma. Det finns inga ord att använda när det värsta som kan hända en förälder händer. När ditt barn inte längre andas på den här jorden. När ingenting kan ändra på det.
.....det finns inga ord.....för hur ont det gör i mig...Älskade älskade intensiva unge! Vi skulle ju gå på din student i juni! Du skulle ju skicka såna kluriga små mess till mig facebook. Kommentera mina bilder....lajka...Du skulle ju tapetsera och måla hos oss när du var färdigutbildad!!
...Du hade många ord...som flödade och ibland var det omöjligt att få tyst på dig...Du var omtänksam och envis....supersnäll och intensiv. Så intensiv när du var liten att vår intensiva hund sov i två dagar efter att du varit hos oss. När vi åkte till stugan blommade du ut. Då kunde du släppa kontrollen och bara vara. Jag kommer minnas dig så. Klok, varm och intensiv.
Du fattas mig.....du fattas mig....Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0