Party in my head...

tänker på låten...och undrar hur fasen partyt hamnade i mitt huvud. Eller, kan det kallas party det kaos som finns där i? Låter roligare! Så då kallar jag det gärna party!
..
Hur kommer det sig att jag försätter mig i sitsen som den allvetande skräphögen i familjen. Den som alla av någon anledning behöver berätta för, visa, kolla av med, fråga??? För er som var med på tiden det begav sig på pite havsbad kan jag bara säga "Håll käften, håll käften....ååååå en cigarett vill jag ha..." fast jag röker ju då inte :)
...
Det är fantastiskt att vara viktig för många människor. Å jag är tacksam över att jag har några allvetande skräphögar att tillgå när mitt förstånd inte räcker till (och det händer ofta!). Jag behöver utmana mig själv i att hitta sätt att ta mig i säng så min hjärna får ta hand om allt som sker i min vardag. Tänker att mer än 6 timmars sömn kan göra att det känns enklare att fånga alla frågor och ge dem schyssta svar. Så i veckan mina vänner ska jag ge mig på ett mission inpossible i fru T:s liv. Jag ska försöka sova 7 timmar varje natt :)! Huvva, känns redan läskigt. Jag vet att det behövs. DEt är ändå läskigt! Hur gör jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0