Snaaaart...

...är det dags att vara ledig och lat. Så ledig och lat som jag kan vara. Jag som är en rastlös själ med diagnosen duktig.. Jag tror att jag är rädd för att vara ledig ibland. Inte för att jag inte gillar att vara lat, utan för att jag är rädd för att missa något som är roligt, kära mig något som jag kan lära mig....Som när jag var på rosenmassageterapi och terapeuten säger att din kropp är i harmoni, men det känns i benen att jag ständigt ständigt är påväg. Benen jobbar, jobbar och jobbar.
...
Idag saknar jag sonens gudfar och en av mina klokaste vänner M. Som i hela sin person signalerar ta det lugnt och lita på processen. Berätta var du behöver och det kommer lösa sig! Vi har samma dygnsrytm och brist på "gå-och-lägga-sig"-förstånd. Jag saknar våra sena hundpromenader och tesnack. Jag saknar M helt enkelt. Måste ringa, för jag behöver dig vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0